Портфоліо


Назва навчальної теми
Лінзи.
Основний та другорядні навчальні предмети
Фізика
Навчальна тема
Оптичні прилади
Вік учнів, клас
11-12 років, 7 клас
Стислий опис проекту 
Взявши  на себе  роль вчених кожна мала група учнів обирає тему, що представляє для них інтерес. Учні збирають  інформацію щодо обраної теми протягом певного періоду часу.  Використовуючи зібрану інформацію учні, готують повідомлення. Результат своїх досліджень учні представляють  певній цільовій аудиторії, яка зацікавлена в їх обраній темі.
План впровадження проекту.https://docs.google.com/file/d/0B6kYpMjoEX6hTHVZX3d1aF9UQ1k/edit
Навчальні цілі
Проект спрямований на
§  Досягнення належного рівня сформованості вміння визначати та аналiзувати розвиток пізнавального інтересу до техніки, творчих здібностей, формування свідомих мотивів і підготовка до свідомого вибору професії на основі тісного зв’язку фізики з життям.
·         §  Формування інтелектуального розвитку, творчої активності, підготовки їх до праці та свідомого вибору професії;
§  Формування уявлень про інформаційно-комунікаційні засоби;
§  Формування уявлень про етапи розвитку фізики
§  Формування вмінь самостійно набувати і застосовувати знання, уміння користуватися основними  фізичними приладами та довідковими матеріалами
При створенні презентації, публікації та повідомлення продовжувати формувати вміння планувати роботу, стисло подавати результати досліджень, добирати відповідний ілюстративний матеріал, робити висновки
Опис оцінювання
На початку навчального проекту
·                     ознайомлення учнів з учительською презентацією, проведення бесід з учнями щодо знань та здібностей учнів, заповнення формопитування, проводить обговорення питань, які цікавлять учнів стосовно теми, заповнення схем, таблиць.
Під час роботи
·                     обговорення проведених досліджень, обмін знаннями та власними думками за допомогою сервісів, проведення оцінювання робіт колег та самооцінювання,  пропонування власних способів вирішення проблемних питань
На прикінці проекту
·                     захист власних проектів, оцінюванняствореної презентації,   обговорення отриманих результатів та запропонованих ідей

Діяльність учнів
На першому етапі учні ознайомлюються з темою, заповнюють схему З-Х-Д, обговорюютьпитання, консультуються із учителем.  Вчитель мотивує батькам важливість та доцільність методу проектів . Учні переглядають джерела Інтернету, друковані матеріали, проводять дослідження  в бібліотеках,  відбирають необхідний матеріал, узагальнюють його,  планують свою роботу, створюють мультимедійну презентацію
На другому етапі проекту учні отримують завдання, обговорюють його, працюють з  рекомендованою вчителем літературою та матеріалами Інтернет, відбирають необхідний матеріал, проводять  дослідження, узагальнюють їх, обговорюють власні думки та результати
Учасники проекту отримують групові завдання для третього етапу проекту, обмірковують їх, обирають відповідальних за написання кожної статті. Учні працюють  у бібліотеках, використовують Інтернет, підбирають необхідний матеріал, узагальнюють його. Планують розміщення  матеріалу на сторінці публікацій, підбирають ілюстрації, створюють учнівські публікаціі, презентаціїhttps://docs.google.com/file/d/0B6kYpMjoEX6ha2EtQ1cwcGRZdFk/edit за шаблоном.
Відомості про автора
Ім'я, прізвище
Литвиненко Микола  Іванович
Фах, навчальний предмет
 фах: учительф фізики
навчальний предмет:  фізика та астрономія
Навчальний заклад
Драбівський НВК "загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія"
Місто\село, район, область
смт Драбів, Черкаська область
Контактні дані
nlgk0112@gmail.com
Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
15 08-20 08. 2012 р.
0Місце проведення тренінгу
смт Драбів,Драбівський НВК "школа-гімназія"
Тренери
Панченко Лідія Григорівна

Комментариев нет:

Отправить комментарий